Талісман бренду тепер має чорні вуса, а ще отримав гострішу краватку-метелика й виразні брови, повідомляє компанія.
Читайте також: 25 бездоганних фото, від яких перфекціоністи отримають справжнє задоволення
Містер Пі тепер ще й проявляє емоції. Наприклад, в банці із хвилястими чипсами, у нього заплющенні від задоволення очі, а в банці з гострим смаком – від сліз.
Нові емоції логотипу \ Фото telegraf
Оновлений дизайн бренду буде у новій лінійці Scorchin від Pringles, яка надійде в онлайн-продаж у грудні. У соцмережах компанія вже змінила оформлення.
"Протягом останніх двох років ми присвятили досліджень і дизайну, щоб створити сучасний вигляд банок і стиль містера Пі, що відображає сміливий смак чипсів Pringles", – говорить Гарет Магуайр, старший директор з маркетингу Pringles.