Mars – американська компанія, виробник харчових продуктів тривалого зберігання, яка найбільш відома за шоколадними батончиками. Нещодавно там заявили про зміну характерів і зовнішності анімованих персонажів з реклами цукерок M&M's.

Це цікаво Як розпочати свою справу та навчитися основ підприємництва: про роботу Дія.Бізнес в Одесі

Різнокольорові цукерки отримають свіжий, новий вигляд – вони стануть більш сучасними та зміняться зовні і внутрішньо. Зміни пов'язані з глобальною прихильністю до створення світу, в якому кожен відчуває свою приналежність, а суспільство є інклюзивним.

Оновлений бренд M&M's включатиме в себе більш сучасний погляд на зовнішність наших улюблених персонажів, а також більш тонкі особистості, щоб підкреслити важливість самовираження і силу спільноти через розповідання історій. Прихильники також помітять додатковий акцент на амперсанді (логограма & 24 канал), щоб більш наочно продемонструвати, як бренд прагне об'єднати людей,
– йдеться в пресрелізі компанії.

Персонажів з реклами M&M's чекають зміни: дивитись відео

Зміняться й характери цукерок M&M's:

  • Зелена, яка раніше спокусливо позувала і виставляла напоказ свої ноги в білих черевиках go-go, тепер буде носити пару кросівок;
  • Червоний – відомий своєю буркотливістю і бажанням командувати, стане більш стриманим;
  • Помаранчевий – визнає свої проблеми з тривожністю;
  • Коричнева – продовжить носити туфлі на підборах, але вони стануть нижчими та зручнішими.

Крім того, Зелена і Коричнева тепер частіше будуть діяти спільно і підтримувати жінок.

Переосмислені талісмани згодом планують розмістити у всіх об'єктах M&M's – від телевізійної реклами та соціальних мереж до упаковки та вітрин у магазинах.