Mars – американська компанія, виробник харчових продуктів тривалого зберігання, яка найбільш відома за шоколадними батончиками. Нещодавно там заявили про зміну характерів і зовнішності анімованих персонажів з реклами цукерок M&M's.
Це цікаво Як розпочати свою справу та навчитися основ підприємництва: про роботу Дія.Бізнес в Одесі
Різнокольорові цукерки отримають свіжий, новий вигляд – вони стануть більш сучасними та зміняться зовні і внутрішньо. Зміни пов'язані з глобальною прихильністю до створення світу, в якому кожен відчуває свою приналежність, а суспільство є інклюзивним.
Оновлений бренд M&M's включатиме в себе більш сучасний погляд на зовнішність наших улюблених персонажів, а також більш тонкі особистості, щоб підкреслити важливість самовираження і силу спільноти через розповідання історій. Прихильники також помітять додатковий акцент на амперсанді (логограма – & – 24 канал), щоб більш наочно продемонструвати, як бренд прагне об'єднати людей,
– йдеться в пресрелізі компанії.
Персонажів з реклами M&M's чекають зміни: дивитись відео
Зміняться й характери цукерок M&M's:
- Зелена, яка раніше спокусливо позувала і виставляла напоказ свої ноги в білих черевиках go-go, тепер буде носити пару кросівок;
- Червоний – відомий своєю буркотливістю і бажанням командувати, стане більш стриманим;
- Помаранчевий – визнає свої проблеми з тривожністю;
- Коричнева – продовжить носити туфлі на підборах, але вони стануть нижчими та зручнішими.
Крім того, Зелена і Коричнева тепер частіше будуть діяти спільно і підтримувати жінок.
Переосмислені талісмани згодом планують розмістити у всіх об'єктах M&M's – від телевізійної реклами та соціальних мереж до упаковки та вітрин у магазинах.